رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

برچیدن دست نشانده‌های دشمن از حکومت، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران بود   

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: برچیدن دست نشانده‌های دشمن از حکومت، مهمترین و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.  
کد خبر: ۹۶۰۸۶۳۷
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در جمع پایوران سپاه استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام سپاه این استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم، شهدای امنیت و شهدای پرواز اردیبهشت و ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده کم نظیر یا بی نظیر در تاریخ است.  
سردار سلیمانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با اشاره به ویژگی‌های حکومت زمان پهلوی گفت: رضا خان دست نشانده انگلیسی‌ها در ایران بود که به سرکوب مردم در داخل کشور پرداخت و از دشمنان خارجی غافل بود؛  در طول تاریخ کشور سابقه ندارد کل خاک کشور بدون کوچکترین مقاومتی اشغال شود، اما در حکومت رضا شاه این اتفاق افتاد و مردم باید مطالعه کنند و از جنایات اشغالگران مطلع شوند.
وی افزود: رضاخان و محمدرضا پهلوی در زمان پادشاهی خود فرمانده کل قوا ایران بودند، اما در زمان اشغال به ارتش متفقین احترام نظامی گذاشت.
رئیس سازمان بسیج با تأکید بر اینکه بساط حکومت سلطنت پهلوی با حضور امام خمینی (ره) برچیده شد، گفت: جمهوری اسلامی جایگزین حکومت مرتد پادشاهی شد و این یک ایده جدید تبلور یافته از مکتب اسلام بود.
وی با بیان به اینکه ۱۶ نهاد اطلاعاتی آمریکا گزارش داده بودند که هیچ تهدیدی متوجه حکومت پهلوی نیست، گفت: سقوط رژیم پهلوی، غافلگیری بزرگی برای آمریکا بود.
رئیس سازمان بسیج گفت: انقلاب اسلامی مسیر جامعه بشری را در تاریخ تغییر داد و این اتفاق یکباره رخ نداده بلکه در طولانی مدت به وقوع پیوسته است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه رژیم شاهنشاهی را ساقط کرد یک نظام سیاسی جدید به نام جمهوری اسلامی را جایگزین کرد و سرآغاز یک تحول بزرگ شد، عنوان کرد: آغاز تغییر هندسه قدرت در دنیا، همزمان با خروج ایران از سیطره آمریکا بود.
سردار سلیمانی افزود: راهبرد امام (ره) برای غلبه بر نظام شاهنشاهی، راهبرد غلبه خون بر شمشیر بود و ملت ایران در دفاع مقدس نیز همینگونه عمل کردند و چنان سیلی‌ای به دشمن زدند که جایگاه خود را بشناسند.
وی با بیان اینکه حکومت جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم شکل گرفته است، تصریح کرد: دفاع، فرهنگ، سیاست و ... در نظام جمهوری اسلامی ایران، متکی و بر پایه مردم است و امروز بزرگترین رویداد ملی ایران در پیش است و انتخابات را پیش روی خود داریم؛ برگزاری انتخابات مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور است و دشمن درصدد آن است که مشارکت در پایین‌ترین حد ممکن شکل بگیرد.
وی افزود: مشارکت گسترده مردم در انتخابات، اولین و مهم‌ترین رویکردی است که باید دنبال شود و بعد از آن انتخاب فردی که در تراز آیت الله رئیسی باشد؛ فرد اصلح کسی است که طرفدار گفتمان انقلاب اسلامی باشد.
سردار سلیمانی گفت: ما باید به این نکته واقف باشیم که همه مردّدین شرکت در انتخابات، جزو دلسوزان ایران هستند و ما باید به آنها بگوییم که اگر دلسوز ایران هستید و ایران قوی می‌خواهید، در انتخابات شرکت کنید چرا که انتخابات یک حق است؛ انسان‌های عزیز و شریف بسیاری از گذشته تا به امروز تلاش و فداکاری کردند که کشور ما از گزند حوادث سخت عبور کند که نمونه بارز آن، دلاورمردان و شیرزنان هشت سال دفاع مقدس هستند.
وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات حلال مشکلات کشور است و تراز ایران را در جهان بالا خواهد برد، یادآور شد: داوطلبان انتخاباتی، نباید حرف‌های دشمن شاد کن را بازگو کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار